sobota, 22 czerwca 2013

Lato, lato...

Pogoda na dworze wakacyjna, jednak jeszcze trwa rok szkolny. Dla nauczycieli ostatni tydzień jest bardzo męczący. Wystawianie ocen, rady pedagogiczne, cała papierologia... masakra, jak mówi młodzież :) Jakoś przetrwam!
Jutro natomiast całkiem przyjemny dzień. W mojej szkole od kilku lat organizowany jest "Koncert Talentów", w trakcie którego uczniowie prezentują swoje talenty: tańczą, grają, śpiewają, odgrywają skecze kabaretowe. Poza tym wręczane są nagrody w różnych kategoriach, np. czytelnik roku, mistrz savoir-vivre'u itp. W zeszłym roku moja oazowa grupa wystąpiła z układem tanecznym. W tym roku mamy dwa "wejścia". Będziemy śpiewać piosenkę (a ja z Szymonem będziemy grać na gitarach!), a potem dziewczyny zatańczą "Ojca" z tegorocznej Lednicy.

A tak wygląda lato w moim ogrodzie:













Wracając do końca roku szkolnego i zbliżających się wakacji - chyba będą pracowite :) A to zasługa kilku moich uczennic. Otóż w tym półroczu dziewczyny namówiły mnie na naukę hiszpańskiego. I tak, po lekcjach, około 10 uczennic przychodziło na zajęcia z hiszpańskiego. Po prostu - przekazywałam im to, co sama umiem. W podziękowaniu dostałam od nich prezent:

z zaznaczeniem: testy są dla Pani, nie dla nas!  Ćwiczenia w książce są świetne, będę miała co robić w wakacje. Mimo wszystko, na pewno wykorzystam je w przyszłym roku, bo dziewczyny chcą kontynuować naukę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz